oh my god :D


Typ glad å lite panikslagen på samma gång..
När jag kom hem från jobbet för typ en timme sen,
så hämtade jag posten å på ett stod det Nyköping!
Hjälp, mitt hjärta gick i 180 då kan jag säga!

Min första tanke va, "va tunt brevet är" och kände lite att
om jag kommit vidare så skulle dom väl ringa?!
Och när jag tillslut öppnade brevet så va jag beredd på
"Tack för din ansökan, vi har haft många som sökt i år.. blabla.... dessvärre gick inte du vidare i våran gallring"
Men såå baaa "Du har tagit dig vidare, till en personlig intervju"
Jag baaaa WHAAA? :P

Sen så va det lära-kanna-övningar och grupparbeten...
hmm...

Känner mig otroligt nervös å spänd... men ser framemot en dag i Nyköping :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0