one two seven three, down the rockerfeller street...


Åkte till Bromma i Lördags då...
och detta va verkligen en dag där jag typ tackade gud för min Iphone!
Hade inte klarat mig ditt utan den.. LOVE U <3

Kom fram vid åtta, och möte upp tjejerna (Julia, Johanna, Marta & Therese)
sen gick vi hem till Johanna å lagade tacos, drack lite vin..
Och så va det dags för ESC :)
Och jag va typ helt chockad över att Sverige lede ganska länge där..
Fick typ värsta glädjeruset över tredje platsen :P
Men kan fortfarande inte fatta att azerbajdzjan vann..
Låten va så medioker å bara mellan mjölk, tråååkig med andra ord!

Men anyway, vid ett tiden sen så drog jag, Julia & Johanna in till stan.
Och vilka problem vi hade, vart ska vi gååå? Möte upp denise efter ett jäkla bra tag,
och vi gick till Solidaritet, men skit lång kö..
Så då blev det Hell's kitchen istället.. men bara vi tre kom in där.
men skiiiit kul :D Julia la ifrån sig sin jacka i hopp om att det förhoppningsvis skulle vara kvar sen..
Mohahaha, hon fick gå hem utan helt enkelt!

Planen va lite att vi skulle bara gå ut å dansa en liten stund, å sen åka hem i hyfsad tid,
för dom två skulle upp å jobba.. Klockan 6 kom vi hem, å Johanna åkte klockan 9 igen ;)
Imponerad som fan :D

Hände såklart såndär roliga saker,
som man typ asgarvade åt för stunden :D
Te.x en grupp som kliver på tunnelbanan å letar lite lediga platser och säger:
"Det finns lite random space här bak" (med äkta sthlms dialekt)
Typ dog XD


Hade iaf en über rolig kväll med mina fina tjejor..
Och det måste defenitivt göras om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0