Tisdag 24 Maj


Sovit kanske en halv timme inatt..
Liger bara å hostar hela jävla tiden..
Klockan halv 4 va det bara att stiga upp sen, å skjusa mamma å pappa
som har åkt till Zakynthos idag.. Fy fan!

Kom hem vid halv 5 sen.. sov på soffan i två timmar
sen va det bara upp igen.. sista provet på matten!
Haha har inte haft dom bästa dagarna när jag skrivit..
förra onsdagen så hade jag 39 graders feber, och kunde typ inte tänka..
Idag satt jag bara typ å koncentrerade mig på att inte hosta...
Har ingen bra magkänsla för det här!

Anyways imorgon börjar nya jobbet.. Men jobbar kavr på det gamla också än så länge..
Blir så jäkla less... Jag är provanställd där jag jobbar nu..
Och då ska man enligt lag inte ha någon uppsägningstid, men enligt mina chefer där så har man tydligen det..
Jag har absolut inte skrivit på något papper där det står å har inte fått det muntligt berättat för mig.
Så blev jäkligt sur där, men får la hålla ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0