Valborg 2011



Hade nästan lite planerat att inte göra någonting...
och det gjorde jag inte på dagen..
Meeen bor man i Uppsala så måste man ju fira valborg!
Så begav mig in till stan, herre jäklar vad med folk å poliser
Ida hade med sin vän från Danmark, och va också typ helt chockad.
 Hos Malin blev det iaf massa vin å öl å skratt.

Vid halv ett så bestämde vi oss för att vandra ner till BJ..
Kööö, och det gick skit långsamt.
Så vi gick till Flustret, gick in till garderoben,
men kände inte för att betala 180 spänn för en kort tid. (har inte koll)

Sen så är resten av kvällen rätt svart.
Jag lämnade mitt sällskap å gick iaf :P

Men hade fett me kul :)
Tack tjejor!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0